Preguntes freqüents

ON S'UBICA UNNIC?

UNNIC està situat a la capital del Principat d'Andorra, Andorra la Vella.
La direcció exacta és el Carrer Prat de la Creu, 40, AD500 Andorra la Vella, Andorra.

Com arribar-hi.


S'HA DE PAGAR PER ACCEDIR AL CENTRE UNNIC?

L'entrada al Centre UNNIC és totalment gratuïta.

QUINS SÓN ELS REQUISITS D'EDAT PER A ENTRAR?

Els requisits d’edat per accedir varien entre els establiments.

GRAN CASINO D'ANDORRA:
L'edat mínima requerida per entrar al Gran Casino d’Andorra és per a majors de 18 anys.

SHOW DINNER:
L'edat mínima requerida per entrar al Show Dinner variarà segons la tipologia de l’espectacle.

MUSIC BAR:
L'edat mínima requerida per entrar al Music Bar és per a majors de 18 anys.

EL RESTAURANT:
No hi ha límit d’edat per accedir a El restaurant (6a planta)

RED BAR / SPORTS BAR:
En vista que aquests restaurants s’ubiquen dins de l’àrea de joc l'accés està restringit a persones majors de 18 anys.
 

Com a establiment responsable, apliquem estrictament les nostres restriccions d'edat per a garantir que els nostres convidats siguin d'edat legal per a participar en activitats de joc i oci,  i per conseqüent,  complir amb els requisits reglamentaris. Demanem amablement que els nostres clients portin la identificació adequada quan visitin el nostre centre per evitar qualsevol inconvenient durant el procés de verificació.

Gràcies per la seva cooperació en el manteniment d'un entorn segur i agradable per a tots els nostres clients.


ELS MENORS PODEN ENTRAR?

UNNIC dona la benvinguda als convidats de totes les edats per gaudir de les nostres instal·lacions: restauració, concerts, espectacles,... D’aquests últims recomanem que verifiqui sempre si s’aplica alguna limitació d’edat.

No obstant això, per la seva seguretat i en compliment de les lleis i reglaments locals, als menors se'ls prohibeix accedir a qualsevol àrea del casino.

Assumim la nostra responsabilitat de promoure els jocs d'atzar responsables i de mantenir un entorn segur i agradable per a tots els nostres convidats molt seriosament.

Agraïm la seva cooperació en el compliment de les nostres restriccions i polítiques d'edat, i esperem donar-li la benvinguda a UNNIC.


EXISTEIX ALGUN TIPUS DE CODI DE VESTIMENTA PER ACCEDIR AL CENTRE?

Els requisits del codi de vestimenta per als nostres clients varien entre els establiments, però la majoria requereixen que els persones s'adhereixin a un codi de vestimenta formal i evitin portar vestimenta informal com ara pantalons curts esportius, camises sense mànigues, xandall, xancletes o roba d’esquí.

Demanem amablement als nostres clients que evitin portar roba que pugui ser considerada inadequada o ofensiva per a altres clients. Les nostres polítiques de codi de vestimenta conviden als nostres clients a envoltar-se d’un ambient sofisticat i elegant dins del nostre establiment, i apreciem la cooperació dels nostres clients en el compliment d'aquestes directrius.

Unnic es reserva el dret d’admissió entre d’altres segons vestimenta, aforament i horaris.


ON PUC ESTACIONAR SI VINC A UNNIC?

UNNIC ofereix diverses opcions d'aparcament per als nostres clients:

  • Aparcament de lliure accés amb places limitades dins del nostre centre.
    (Situat al cantó esquerre de la zona principal d’accés del carrer Prat de la Creu)

Els nostres clients poden estacionar els seus vehicles i gaudir de fins a 2 hores d'aparcament complementàries després de presentar els comprovants de consum al nostre centre als següents aparcaments:

  •  Aparcament Unnic-Hyundai.
    (Situat davant de les nostres instal·lacions, al costat del concessionari)
  • Aparcament públic del comú d'Andorra la Vella
    (Situat al Carrer Prat de la Creu, 59, AD500 Andorra la Vella)

AMB QUIN TIPUS DE DOCUMENTACIÓ PUC ACCEDIR AL GRAN CASINO ANDORRA ?

Acceptem documentació oficial andorrana, com ara un passaport, targeta de residència, llicència de conduir o un document nacional d'identitat o passaport vàlid del país de naixement de l'usuari.

Demanem amablement que els nostres convidats portin la identificació adequada quan visitin el nostre casino per evitar qualsevol inconvenient durant el procés de verificació.

QUE ÈS EL FACELOCK?

UNNIC ha implementat l'última tecnologia per fer l'accés al casino molt més segur, ràpid i eficient. Presentem "FACELOCK", una màquina que pot verificar la identitat del client amb més seguretat i eficiència. Consisteix en un escàner que llegeix les dades del document d'identitat i pren una fotografia que coincideix amb el document utilitzat. Es genera un codi QR, que l'usuari pot utilitzar per a futures visites, sense haver de passar pel mateix sistema de nou.

SI JA HE ACCEDIT ALGUNA VEGADA A GRAN CASINO ANDORRA M’HE DE TORNAR A REGISTRAR AL FACELOCK?

Sí, i per aquest motiu és imprescindible que el document que utilitzis per fer el registre en Facelock sigui passaport, document de identitat o la targeta de residencia d’Andorra.

PRESENTAR LA MEVA DOCUMENTACIÓ M’ASSEGURARÀ L’ENTRADA AL GRAN CASINO D’ANDORRA?

Com a establiment responsable, ens adherim als estrictes procediments de verificació per a garantir la seguretat dels nostres clients i complir amb els requisits reglamentaris.

Tinguin en compte que presentar la documentació deguda no garanteix l'admissió o l'accés al Gran Casino d'Andorra. Per aquesta raó, l'accés només es concedirà una vegada que el document hagi estat escanejat en el sistema informàtic i aquest no impedeixi l'entrada.


COM PUC COBRAR ELS MEUS PREMIS A GRAN CASINO ANDORRA?

Els clients, que han guanyat al Gran Casino d’Andorra poden recollir els seus pagaments al taulell de caixers o màquines designades situades a la sala del casino.

Per garantir un procés segur i eficient, els convidats han de presentar el seu document d'identitat i completar els formularis necessaris.

Tenim molta cura de protegir la integritat de les nostres operacions de joc i de proporcionar als nostres convidats una experiència transparent i justa. Els nostres procediments s’estableixen per a protegir-nos del frau i complir amb els requisits reglamentaris.

Per a més informació dirigir-se als responsables de l’àrea de joc.

 


QUINES ACTIVITATS D'ENTRETENIMENT I OCI ES PODEN GAUDIR QUE NO ESTIGUIN RELACIONADES AMB ELS JOCS D'ATZAR?

A UNNIC, oferim una varietat d'activitats de no jocs perquè els nostres clients gaudeixin de la seva estada, incloent-hi espectacles en directe i experiències de sopar i dinar.

Els nostres convidats podran gaudir també d'una gastronomia d’alta qualitat als nostres restaurants, que compten amb menús elaborats pels nostres cuiners especialitzats, de la mà del nostre xef executiu, d’estrella Michelin: Nazario Cano.

 Al nostre centre, reconeixem la importància d'oferir una gamma diversa d'opcions d'entreteniment per completar l'experiència general dels nostres convidats. A part de les nostres ofertes de joc, les altres activitats estan dissenyades per atendre als interessos dels nostres clients.


COM PUC SABER AGENDA ESPECTACLES?

Publiquem la programació completa d'esdeveniments i espectacles en diversos llocs perquè tota la nostra audiència pugui estar informada. Podeu trobar la programació al:
Nostre lloc web: unnicandorra.com
Instagram: instagram.com/unnic.andorra/
Facebook: facebook.com/people/Unnicandorra/100078232358173/
Per a qualsevol dubte por trucar al departament d’Atenció al Client al telèfon +376 747 847

QUI ÉS EL XEF EXECUTIU DE TOTS ELS RESTAURANTS?

Xef Nazario Cano és un reconegut xef espanyol d'Alacant que ha estat guardonat amb nombrosos premis per la seva experiència culinària. És el propietari i cap de cuina d'El Rodat, un restaurant Michelin situat a Javea, Alacant.

Nazario Cano és distingit per la seva cuina contemporània mediterrània, que combina ingredients tradicionals espanyols amb tècniques i sabors moderns. Les seves creacions culinàries li han valgut nombrosos premis, inclòs el Premi Nacional de Gastronomia el 2019.

Nazario Cano és un xef molt destacat en el món culinari espanyol i és considerat un dels millors xefs del país.  Es el xef executiu de tota la restauració d’UNNIC. 


COM ES POT EFECTUAR, CANCEL·LAR O MODIFICAR UNA RESERVA AL RESTAURANT?

Els clients de Unnic tenen diferents opcions per gestionar les seves reserves. A través del nostre lloc web unnicandorra.com, per telèfon ( +376 747 847) al departament de reserves o també per correu electrònic : reserves@unnicandorra.com

EXISTEIX UN DEPARTAMENT D'ATENCIÓ AL CLIENT QUE PUGUI CONTACTAR EN CAS DE DUBTES, INCIDÈNCIES O SUGERIMENTS?

En el cas d'un dubte o una incidència durant la visita, animem als nostres clients a contactar amb el nostre personal o responsables d'àrea.

Ens enorgullim de prestar un servei al client excepcional i ens comprometem a abordar qualsevol qüestió que els nostres clients puguin trobar durant la seva visita. En cas que no pugui parlar amb el nostre personal o responsables d’àrea, si us plau, poseu-vos en contacte per correu electrònic a info@jocs.ad o al telèfon (+376) 747847.